SKPF Pensionärerna - starkast betyg i pålitlighet och hjälp och stöd vid problem och frågor!
SKPF internt | 13 oktober 2020
I Evimetrix varumärkesundersökning Swedish Brand Award har 1 270 individer uttalat sig om 13 intresseorganisationer.
Varumärkesstyrkan som utgör grunden för utmärkelsen Swedish Brand Award bygger på måtten Nöjd Kund Index (NKI) och kännedom. Genom att väga de här två måtten mot varandra blir det möjligt att jämföra olika varumärken oberoende av storlek och det ger ett rättvist resultat som tar hänsyn till både hur omtyckt och hur välkänt ett varumärke är.
– De allra viktigaste aspekterna för att bygga och förvalta sitt varumärke är för intresseorganisationerna pålitlighet och att man hjälper och stöttar vid problem och frågor, säger Peter Wissing som är ansvarig för undersökningen. Starkast betyg på dessa två fick SKPF Pensionärerna.
– Jag är stolt över att få leda en organisation som ligger i topp när det handlar om pålitlighet. Lika glädjande är vårt höga betyg i att ge stöd och hjälp.
Det här är en riktigt stabil och positiv grund för oss när vi nu satsar på att stärka SKPF Pensionärerna inför framtiden, säger Liza Di Paolo-Sandberg, förbundsordförande för SKPF Pensionärerna.